دخدر ایده آل

وقتی توقعت پایین باشد خیلی چیز ها نصیبت میشود ... همینجوری الکی هم توقع کسی پایین نمیشود، حکماً با توقع پایین بارش آورده اند،یعنی آن چیز که در خانه ی پدری از بدو ورود به این دنیای فانی مشاهدت کرده و از برایش فراهم شده است مختصر به یک سری مسائل عادی و معمولی بوده... (توضیح عادی و معمولی بسی سخت است خودتان بفهمید!) البته هستند کسانی که همیشه پای ذهن را از آنچه دیده اند و داشته اند  فراتر مینهند، به این افراد شاید بتوان بلند پرواز گفت!

(این قضایا هیچ دخلی به تمکن مالی ندارد بسته به شیوه ی زندگی ست)


باز هم البته عده ای هستند  به استثناء که در زمره ی چیتان فیتان زندگی کن ها به شمار می آیند ولیکن کم توقعی پیشه کرده اند (در این مورد حتماً به دنبال عیبی ایرادی در فرد بگردید چناچه نیافتید مطمئن باشید شخص مذبور عقیم است!)

بعضی ها هم هستند که همیشه مدعیه کم توقعی هستند اما پای عمل که میرسند جمعاً افکار کم توقعیشان را بی هیچ هراسی به تخم خویش دایورت می کنند، در این مواقع جفت پا به شکم شخص مذبور یورش برید و او را هلاک کنید تا از این بیشتر از دو گانگی شخصیت رنج نبرد.


تمام این داستان ها را به دو دلیل بیان کردم...


اول همکار روبرویی که آن زمان که من شروع به نوشتن متن کردم مشغول مکالمه تلفنی بود (این سر صبحی!) و کاملن کم توقع زندگی با همسر خود را شروع کرده و ادامه میدهد که ناشی از همان موارد بالاست که عرض کردم.


دوم بعد از همه این ها اذعان کنم که اینجانب دختری کم توقع و بسی ایده آل هستم هرچند که قصد ادامه تحصیل دارم ،بدانید و آگاه باشید!، و  دوستان و ذکور فامیل را از این مهم مطلع کنید

حتما بگویید میخواهد برود فرنگ ادامه تحصیل بدهد... (میگویند کلاس دارد وگرنه اینجانب که کم توقع می باشم!)


نظرات 3 + ارسال نظر
مهنام یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

غزلک یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

تا حالا فکر میکرم کم توقعم!!

فاطمه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://dast-divar.blogsky.com/

ای جااان .چقد نوشته هات با حاله

چیشمو چارت با حاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد