عواطف امشب شییویید

چیه ؟ فکر میکنی خنده دار است که سرم گرومپ گرومپ صدا میدهد و فردا صبح کله ی بوق هم باید بروم سر آن کار کذایی و برای همکارهای  زامبی ام ادای آدمهای خوشحال و محترم را در بیاورم هی نشان دهم چقدر برای آن آدم های تخمی احترام و ارزش قائلم، نه وجدانن فکر میکنی لطیف است!!؟ 

امروز زامبی اعظم میفرمود که چقدر میتواند بدبخت باشد که باقی اعضا صرفا به دلیل اعظم بودنش برای وی کاری انجام دهند.... از همین تیریبون اعلام میکنم که بلی همین است و از این هم بدبخت تری.....، (به کون دهی های ثابقش رجوع شود) .

من که تخم گفتن این قبیل زر ها را ندارم بعضن از سوسک هم کمتر ترم در این مواقع ، اینجانب در آن مکان حتی به خفه شدن هم اکتفا نفرموده و یک دور از جونتان غلیظ هم ادا بنمودم ، با عرض پوزش ولی یک همچین شییویید جنده ای هستم ،


سرشبی رفتم کله ام را زیر آب داغ ول دهم ، آب هم برای ما خرش گرفت سم پراکنی کرد و یخ شد و آن سینوس های چرکالوی چروکم بدبخت تر و چروک تر از قبل به حیات خود ادامه میدهد.




ته.نوشت. : جنده ام جنده ای جنده است جنده ایم جنده اید جنده اند -- گزینه 3 و 6 صحیح است.

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://abas.blogsky.com

بابا چرا ایقدر میپیچونی خب راحت بگو اعصاب نداری دیگه

باید بپیچونم که حضار پی ببرند اعصاب ندارم یا نه!؟ ضمنن اعصاب هم دارم بهتون نزن

خودم شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://o52n.blogsky.com/

سلام
خوب راستش الان من نمیتونم حرفی بزنم چون فکر میکنم خیلی عصبانی هستید . یک قت پرتون به پر من میگره میکشونیدم وسط معرکه . من الان نقش همون سوسک دارم هر چی شما میگید درسته درسته

از این ابوهتمان خوشمان می آید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد