ترشیدگی در محیط کار!

خدا که منو آفرید یه برچسب زد رو پیشونیم با مضمون : مخصوص روابط با ترشیده گان !

از بدو زندگی اجتماعیم تمام آدمای اطرافم چه محیط های دوستانه چه محیط های کاریم همه ترشیده بودن! نه ترشیده های معمولی ترشیده های خاص! که عرض میکنم خدمتتون چرا خاص...

2 تا دوست خیلی صمیم با سلام و صلوات ازدواج کردن و بعد از یه مدت عقد جدا شدن و شدن دوبل ترشیده! البته این موضوع اصلی نیس که میخوام بگم. مسئله، نمود ترشیدگی و معضلهاش تو محیط کاریمه که تا به الان دست از گریبانم ول نکرده.

محیط کار قبلیم و که یادتون هست؟ زامبی ها و الخصوص زامبی ارشد که یه پیر دخدر عقده ای ترشیده بود و به خاطر همین موجود استعفا دادم ، اون که گذشت با این که نه الان نه هیچ وقت دیگه نمیبخشمش ، زیاد ازش گفتم الان راجب کاره جدید و مصیبت ترشیدگی تو این محل جدید واستون حرف دارم!

اتفاقن اینجا هم مدیرمون ترشیدست!! با این تفاوت که یه مرد ترشیده ی 50 سالست! از نظر من یه موجود با یه عالمه آرزوهای دفن شده آدمی که تمام دلخوشیش گذشتشه و همیشه نالون از زندگی الانش آدمی با اعتماد به نفس کاذب و خودباوری شدید ، فک نکنید اینارو گفتم که بگم آدمه بدیه یا اسم این یکیو هم بزارم زامبی! نه! اتفاقن آدم خوبیه و قابل احترامه این چیزا مسائل شخصیشو شامل میشه و ربطی به محیط کاری نداره اما دیروز جالب بود حرفاش..

البته حرف که نه خزعبلاتش جالب بود! 

من با شلخته اومدن سر کار و بی آرایش پیرایش اومدن سرکار میونه ای ندارم شاید جزو تنها موردهایی باشم که سر کارم مقیدم کفش پاشنه بلند بپوشم و لباسای شیک با آرایش خوب در صورتی که اگه بخوام برم خرید یا بیرون کفش راحتی میپوشم بقیه چیزا هم اگه حوصلم شد!، اینم به خاطر اینه که معتقدم ظاهر آراسته تو محیط کاری تاثیر مثبتی داره،

خلاصه اینکه اینارو گفتم که منظور حرفاشو بفهمید، وسط صحبتای کاری یک راست زده تو جاده خاکی که خانمها فکر میکنن برا ازدواج باید خودشون و آرایش کنن و به خودشونو قیافشون برسن در صورتی که برا 100% مردا(به قول خودش هاندرد پرسنت مردا) اصلن براشون قیافه و ظاهره دخدر مهم نیس(!) و رفتارشونه که مهمه مگه اینکه مردی برا هوس زودگذر بخوادشون!! همه ی مردا دنبال خانم محجبه و بی آرایشن و دخدرا نباید برا جلب نظر مردا اینجوری باشن چون مردا جلب نمیشن!!!

طی 20 دقیقه سخنوری ایشون حول این خزعبلات من لبخند مصنوعی میزدم و به این فک میکردم جوابشو بدم یا ارزش نداره

آخرش دیگه طاقت نیاوردمو گفتم این افکار به خاطر فرهنگ پوسیده و باطله که بین ایرانیا رخنه کرده که یه دخدر شیک نمیگرده مگر اینکه در حال جلب جنس مخالف برا ازدواج باشه!!!!(و البته وات د فاک !!)

مثل اینکه شما صورتتو اصلاح میکنی افتر شیو میزنی ادکلن میزنی ساعت فلان بپوشی بگم برا جلب ال و بل چه ربطی داره !!

من و شما نوعی یه موجودیم اول برا خودمون به این افکار نباید اجازه رشد داد...


خلاصه که حرفشو خورد که نه یه وقت فک نکنید منظورم با شما بوده اصن حق با شما ولی آرایش ضرر داره!!! و البته به هر کی توصیه هامو گفتم (با ذکر چندتا مثال) ازدواج کرده خوشبخت شده چون مث خدا از بالا به همه چی نگاه میکنم!

دیگه من بحث و ادامه ندادمو یکهو برگشتم سر موضوع کاری.



خب آدم اگه تو خعلی عطاری پس چرا سر خودت کچله! این نسخهاتو روزی 10 بار برا خودت بپیچ شاید اثر کرد!


میبینید اوضاع منو!!!!!!؟

نظرات 7 + ارسال نظر
وب مانی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

عرفان پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://dastforosh.blogsky.com

چرا اینقدر گیجی بچه؟! مگه اون رئیست نیست؟ داره یه جوری بهت می فهونه که نباید توی محیط کاری این شکلی ظاهر شی اما دلشم نمی خواد دختر باکلاسی(پخخخخ) مثل تو ازش ناراحت شه. حالا گرفتی قضیه رو؟!

عرفان میزنم لهت میکنماااا من خیلی معمولی میام سر کار فقط هواسم هست شیک و تر و تمیز باشم این یارو پنجه !

خودم جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://o52n.blogsky.com

سلام
بنده با ایشون موافقم
حالا چرا دعوا میکنی شوخی کردم . غلط کرده مرتیکه پدر صلواتی

شوما کشته شی اگه با ایشون موافقی!

خودم جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ http://o52n.blogsky.com

سلام
اهاننننن از غیبت بیرون امدید .
الان حاضری برای شما زدیم

عرفان شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ http://dastforosh.blogsky.com

اگه تیپت هم مثل رفتارایی او روز کذایی باشه زدید و توپ شدید و اسرار اون بدبخت رو از زیر زبونش کشیدی بیرون با معنای جدیدی از «خیلی معمولی» مواجه هستیم

تو با همین تحلیلات بهت زن دادن!؟ عجباااااااا

pesare mamooli جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ http://pesare-mamooli.blogsky.com

نه نمی بینم
می خونم

آورین به تو!

گندم سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://khateratetoori.balogfa.com

عزیزم همه ی ما در محیط های کاریمان درگیر انسان های خر مغزی هستیم که باید با لبخند ملیحی فقط نگاهشان کنیم و بگوییم تو راست میگی :))) واسه خودت زندگی کن . اسمت خیلی سخت بود :)))

اووهوم راس میگی
البته شیوید اسم به این ظریفی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد