پایان آبان


باز سر  ِ ماه شد 

نوبت ِ دیوانگی ست

.

.

.

اول آذر

نقطه پایان

هنگامى که بینایى خیره می‏گردد، و ماه فرو میرود، و خورشید و ماه گرد هم آیند، آن روز انسان مى‏گوید: به کجا فرار کنم؟


زمان کوتاهی تا پایان دنیا مانده اما هنوز دستاویز ِدنیا، امیدواریم.

سیگار لذیذ

دیشب دلم بوی تند سیگار میخواست تووی خیسی باروون وقتی خیال و‌ آزاد میزاری وقتی شعرایی که یادت میاد و نصفه و نیمه زمزمه میکنی وقتی پات خیس خیس شده چون کفشت پارچه ایه وقتی دستات قندیل زده چون نه دستکش داری نه دستی که گرمیه دستات شه...

سیگار و با سیگار روشن میکنی دودش میکنی بخار دهنت و با دود سیگار قاطی میکنی نفس عمیق میکشی دودش و بو میکشی هم بوی دود و هم بوی بارون و ...

توو اون لحظه تو زندگی کردی با هر دم لذت زندگی و نفس کشیدی.

دیشب من سیگار نداشتم اما حسرتش و داشتم.


پسری که آینه ی هوس تصورات  اون لحظه ی من بود از کنارم رد شد و بوی سیگارش و تا ته نفس کشیدم...

خواص حَرمِ سلطان

 یکی از خواص سریال های مختلف از جاهای مختلف را نیگاه کردن این است که شما به

تفاوت های ژنتیکی خود و هم وطنانتان با اشخاص ممالک دیگر آشنا میشوید.


مثلا الان فهمیده ایم که زنان ترک در مملکت ترکیه وقتی حامله میشوند راهی ندارد و باید غش کنند از آن طرف ما از سریال های وطنیمان پی برد ه ایم که زنان ایرانی باید عوق زده و سریعا به مستراح برای پس دادن از راه دهان مراجعت فرمایند.

و دیگر هیچ راهی برای پی بردن به مسئله ی پیچیده ای چون حاملگی نیست !

همانا این است دیگر..

آگاه باشید..



پ.ن :سلطان بی حریم

دستمال کاغذی نشاط بر انگیز

یک جعبه دستمال کاغذی رو ی میزم میدارم  که تصویر کارتن "ویینی د ِ پوه" رویش نقش بسته همان کارتنی که یک خرس احمق همه اش دنبال کوزه ی عسل است و یک خر ِ خرتر از خرس در آن دُم میجنباند. میان همه ی اینها من عاشق پلنگه هستم... چرا که او هم خول است  این که یک خر یا خرس و خوک خول باشند طبیعی است! اما پلنگ ِ خول باید خیلی دوست داشتنی باشد.

اصلن هر چیزی که برخلاف ذاتش باشد دوست داشتنی میشود.


مث من که خودم فکر میکنم خیلی دوست داشتنی میباشم بس که بر خلاف ذات واقعی آدمیزاده در اطرافم وول میخورم - از کلمه ی وول خیلی خوشم می آید - 


دیگر ملالی نیست جز دوری شما و اینکه این جعبه دستمال کاغذی برای ما نشاط می آورد(تا این حد امکانات شادمانی خفیف شده)...


پ.ن: دخدر ایده آل و دوست داشتنی کم میباشد بیشتر چشمانتان را گشاد کنید.