بیضه های عظیم مرد های قبیله



مدتها پیش عکس بالا رو دیده بودم وبرام سوال بود دلیل این همه تغییر شکل عجیب در اندام جنسی این بندگان خدا چیه .

حالا  حوصلم شد و یه سرچ اینترنتی زدم و یه وبلاگ پیدا کردم که یه چیزایی و راجبشون نوشته بود گفتم ترجمش و اینجا بنویسم شاید کس دیگه ای هم براش جالب باشه بدونه.



در منطقه مرزی بین سومالی و کنیا محل زندگی یه قبیله مرموز هست،  این قبیله از کمبود مواد معدنی و غذایی و ویتامین ها به شدت رنج می برده تا اینکه مردم این قبیله به نتیجه میرسن که برای جبران کمبود های غذاییشون ، از گاوهایی که در دهکده داشتن به عنوان یک منبع ویتامین استفاده کنند ( نه خیال نکنین گوشت حیوون رو میخوردن حالا اینجاش جالبه ! ) و دست به یه ابتکار فوق العاده عجیب میزنن ، مردهای این قبیله از زمان کودکی شروع به لیسیدن و مکیدن ترشحات دوره ای گاو میکنن (کاف لیسیه گاو خلاصه! ) و تنها زمانی دست از این کار میکشیدن که میخواستن ازدواج کنن .

جالب اینجاست که این کارشون یه روش موثر برای پیشگیری و درمان بیماریهایی مثل نرمی استخوان، اسکوربوت و سرطان خون بوده و حتی بعده ها که یک دانشمندان ایتالیایی دست به تحقیق روی قضیه میزنه متوجه میشه ترشحات گاو شامل مقدار زیادی ویتامین  B6، ویتامین  B12، ویتامین E و  D هست به علاوه ی اینها آهن ، فسفر، کلسیم ، منیزیم هم موجود داره ( از شیر مادر مقوی تر مینُماید  ! ) .

مردم این قبیله اعتقاد داشتن که استفاده از ترشحات گاو علاوه بر اینکه اونها رو از بیماریها محافظت میکنه به مردانشون شجاعت و مردانگی میده ( ماشالا مردانگیشون کفه زمینه )، اما مسلما مقدار زیاد هورمونی که توی این ترشحاتِ کیمیا بوده عوارضی هم در پی داشته و اون هم بزرگ شدن اعجاب آور بیضه های مصرف کنندگان بوده که از دوران بلوغ شروع به رشد سریع میکرده و غالباً تا 70 80 سانتی متر میرسیده ( فک کن یه متر دیگه !)

البته این بزرگیه عجیبه بیضه هیچ تاثیر منفی ای در زندگی جنسیشون نداشته (!!!) و فقط در زندگی روزانشون اسباب زحمت بوده.

خلاصه اینکه سالانه تعداد زیادی توریست هم جذب شیوه زندگی اینا میشه .


در آخر هم نویسنده وبلاگِ مرجع حرف دل من و نوشته و فرموده :


?????Erection How



پایان

دستم درد نکنه

نظرات 7 + ارسال نظر
خودم چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ب.ظ http://o52n.blogsky.com/

سلام
عجب تحقیقی ترجمه ای کردید

عاره ! :))

tuxitop جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ http://backyardstories.blogspot.com

چه جالب. چند روز پیش این عکس رو دیدم و اتفاقا من هم مث شما خیلی سوال برام پیش اومد که چرا؟!! و طبیعتا به دلایلی که احتمالا مرتبط با گشادیسم می‌شه، دنبالش نرفتم. تا این که این جا دیدمش و الان شما باعث شدین که یه سوال ۶۰، ۷۰ متری توی سرم پاسخ داده بشه! خیلی ممنون! :)
در ضمن من می‌خواستم اون مطلب اصلی رو هم بخونم که شما لینک نذاشته بودین متاسفانه!

حق با توعه باید لینک منبع رو هم میزاشتم و متاسفانه چون ازش گذشته الان درست یادم نمیاد چی بوده احتمالن پیداش کنم و به متن اضافه کنم

خودم جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:02 ب.ظ http://o52n.blogsky.com/

سلام
حالا چرا دیگه مطلب نمیگذاری

حوصلم نمیشه :/
بیشتر توییت میکنم حرفامو
مرسی که پیگیرمی

نادم شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:27 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نمی نویسم ..... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی! حرف نمی زنم .... چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی! نگاهت نمی کنم ...... چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی! صدایت نمی زنم ..... زیرا اشک های من برای تو بی فایده است! فقط می خندم ...... چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام

عسل جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

خاااک به سرم بیچاره زناشون ته ته ته ته

جکی چان جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:14 ق.ظ

صندلی همراه :))

مهرنوش شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:39 ب.ظ http://mihanmehr.blogfa.com

جالب بود و عجیب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد