بخواد

یک سالی طول کشید تا به نتیجه برسم دوباره این صفحه رو باز کنم...


مهاجرت، سکس و پول سه مقوله ای هستن که یک فرد ایرانی با خون پاک آریاییش در طول روز بارها فکرش و درگیر میکنه شاید کلمه ی روزانه اغراق آمیز باشه اما غیر واقعی هم به نظر نمیاد. 

یک عده هم هستن که با این سه کلمه جمله میسازن: مهاجرت میکنن و برای پول سکس میکنن یا سکس میکنن تا مهاجرت کنن و پولدار بشن! نمیخوام راجب اخلاقیات زر مفت بزنم برعکس میخوام بگم هیچکدوم از اینها بد نیست هر غلطی هر کسی دوس داره بکنه حالش و هم ببره من راضی بنده خدا هم راضی خود خدا هم راضی، چیزی که من میخوام بگم هیچ ربطی به گفنه های بالا نداره اونا رو پیش خودتون نگه دارید فقط به همین سه تا کلمه حیاتی قسم میدم که: بخواد، من بلد نیسم با زندگیه خودم جمله بسازم، فقط همین یک کلمه: بخواد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد