بابایی

اگر شما در شمار افرادی هستی که شانس این را داری که در کنار کسانی که جوارشان موجب آرامش توست وعد های غذایی را تناول کنی مطمئن باش یکی از فاکتور های خوشبختی را داری...

هی که یک چیزهایی را از دست میدهی بیشتر متوجه میشوی که خوشبختی چقدر در چیزهای کوچک نهفته است،

سر صبح که داشتم از جهت مراجعت به محل کار جلو آیینه خود آرایی میکردم  یک هو بابایی در اتاق را باز کرد و گفت صبح بخیر بابا(bowo) منم که نای جواب دادن نداشتم بس که سر کیف بودم که میخواهم بپرم توی وان زامبی ها یک ناله ای زیر لب کردم.. بعد بابایی دوباره در را گشود گفت بیا بابا این پول و بگیر... ، همچین فکر کردم این هم یک خوشبختی که باباییت یک هو سر صبحی بی درخواستت بعد از ترش روویت و جواب صبح بخیرش را ندادن بیاید و به یک نوعی محبتش را به تو ابراز کند. هیچوقت بهش نگفتم که چقدر دوستش دارم از توان روحی من ابراز احساسات خارج است اما به شما میگویم که بابایی را دووست میدارم هرچند که یکی از گند اخلاق ترین آدم های دنیا باشد همین خاص بودنش دوست داشتنیش کرده. 


بعدن.نوشت1: من هنوز پول تو جیبی ثابت ماهیانه میگیرم چون ته تغاری، دخدر و لوس هستم.. برای همین وسط ماه خارج از ماهیانه ام پول دریافت کردن از پدر، ابراز محبتش محسوب میشود.

بعدن.نوشت2: هیچوقت نتوانستم عین این وبلاگ نویسان با کلاس 3 خط با مفهوم بنویسم و 100 جمله حرفم را کش ندهم ، ولی کرمش نمیگذارد هی آسمان ریسمان میبافم.

بعدن.نوشت 3: وقتی داشتم از بابایی مینوشتم عین احمقها چشمانم خیس شد، فکر کن وسط این قوم الظالمین!


یا الله

نظرات 1 + ارسال نظر
خودم یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://o52n.blogsky.com/

سلام
هیچ وقت یادم نمیاد از پدرم پول گرفته باشم یا پدرم به من پول داده باشه . شاید احتمالا داده باشه اما اینقدر دور و تعداد کمی بوده که اصلا هیچ ذهنیتی از این موضوع ندارم . اگر قبلا پول میخواستم از مادرم میگرفتم یا خواهرها از پدرم نه. البته الانها از پدرم قرض میگرم یا اون قرض میگره که برگردونیم اما پولی یادم نمیاد به من داده باشه . خیلی خیلی احساس کوچیکی حقارت میکردم که بخوام از پدرم که به من پول بده حتی در سنین خیلی کوچیکتر اصالا این کار نکردم .
شاید این یکی از نقطه ضعفهای پدرم بوده اما خیلی خیلی خیلی ادم نازنینی هست خیلی شدید اخلاقشم 20 و همیشه هر جا میپرسند با افتخار میگم پدرم کی هست و بخاطر ایشون خیلی هم به من احترام میگذارند .

از جانب من ببوس رویش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد