این ولمتایم روز

امروز وَلِمتایم است در شرکت میباشم و به یک آهنگ نا مانوس که به قول زامبی ارشد رمانتیک ترین آهنگ سال شناخته شده(!)،از نمونه چس کلاس های ایشان، گوش میسپارم. خودمان داشتیم آهنگ مانوس " در و وا کن مویوم " را میگوشیدیم قبلش!

ظهر امتحان حسابداری مدیریت دارم تا حالا فک میکردم حسابداری درس آبگوشتییه بعد الان متنبه شدم.

مدتی است هوسم کشیده از عشق و عاشقیم (!!!!) اینجا چهار کلمه بنگارم که هم عقده ی دل وا کرده باشم هم یک درس عبرتی یا یک نمونه ی پند آمیزی برای نسل آینده به یادگار نهاده باشم...

امروز برای این مهم خیلی وقت توپی است اما وقت نمیدارم چرا که حتما این داستان بالای 10 صفحه ای میبرد و اینکه بدانید و آگاه باشید که تا به این سن یک فیلم هندیی را از سر گذرانیده ام که اگر کسی دیگر این داستان را برایم تعریف میکرد یقینن توی رویش میگوفتم آدمک خالی بند!

همین روزها با اندکی ممیزی و سانسور مینگارمش.


تو بی کانتینیوود...



بعدن.نوشت: اینجوری شورش کردم که برایتان جالب انگیز شود! وگرنه آدمیزاده اسم تخمی ترین رخداد زندگیش را که عشق و عاشقی نمیگذارد..!

نظرات 4 + ارسال نظر
خودم جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://o52n.blogsky.com/

سلام
خوب الهی شکر که خودتون به اشتباه خودتون پی بردید وگرنه با هم به مشکلی بزرگی برخورد میکردیم . اخه من نمیدونم شما بر چه اساسی فکر کردید حسابداری درس ابگوشتیه هست هانننننن چرااااااااا . ببخشید حواسم نبود که خودتون به این بطلان این موضوع پی بردید
خوب الان وال شیدا منتظر داستان هستیم

الهییی شما به درس بزرگوار حسابداری مشغول بودید احتمالن!؟ بندرو عفو بفرماییددد

عرفان یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://dastforosh.blogsky.com/

ای چش سفید اگه بهش نظر داشته باشی چشاتو از حدقه در میارم. چه دوزه زمونه ای شده ها وااااااااااا

دوووزز دارم

عرفان دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ق.ظ http://dastforosh.blogsky.com

اینی که جلوی اسم من توی لینکات نوشتی یعنی چه؟

عرفان دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ http://dastforosh.blogsky.com

چار ستون بدنم لرزید. ینی داری تهدید می کنی؟!!! یعنی من الان پا می شم میام شیراز بینم می خوای چیکار کنی؟!!

یقتو میگیرم میچسبونمت به دیفال.... میگم تو بدی بدی بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد