شییوییدی تخمیان بانو

1. هیچوقت دخدر بودید که موهاتون رنگ هویج شده باشه؟ نبودید؟؟؟ آخی چقدر بخبختین!

2. اینقد اتاقم به هم ریختس که انگاری منم جزو به هم ریختگیام، مثلن مثل یه تیکه بالش نارنجی گنده !

3. یادتونه ولنتاین گفتم از حرکتای احساسی زندگیم میگم؟؟ بعد نگفتم! چون خیلی تخمیم!

4. یه عکس به دیوار اتاقم دارم که یه لنگم هواست دستم رو زمینه چشام بستست کلمم رو به بالاست ( چه معجونی شد نه!؟) الان اون عکس به طرز عجیبی کلن وارونه شده صحنه مضحکی خلق کرده انگاری دارم با عشوه لگد پرت میکنم!

5. مغازه ها از شدت شولوغی دارن گشاد میشن اصن دلم نمیخواد از کنارشون رد شم چه برسه خرید! 

6. پیرو شماره 4 خدمتتون عارضم که من 10 تا تابلو عکس از خودم توو اتاقم دارم که همشون رو یه دیواره ، تو مایه های آتلیه، اینا به غیر از عکسام تو باقی نقاط زیر بنایی خونست. اینارو گفتم که بفهمید چقدر خود شیفته و خود زیبا پندارم!

7. چرا ملتی که 12 ماه سال هر 12 ماه و خرید میکنن همین دمه عیدی خودشون و 100% باید خفه کنن؟ خو خراااا این مال اون موقعی بود که سالی یک بار سر تا پای جماعت نو میشد!! (خودم 2 روز پیش داشتم رد میشدم مانتو خریدم فردا شبم میرم خرید !)

8. شماره 6 و برای این گفتم که بازم صحه ای گذاشته باشم به تخمیگریم!

9. شماره 3 رو یه بالاخره یه روز مینویسمش من میتونم!

10. میدونم مسخرست که بگم سر سال نو یادم کنید یادم باشید ولی میگم... یاد این شییویید بانو ی تخمی خودتون هم باشین برایش انرژی بفرسین چون اینقدر کمال مند است.

11. عیدتون مبارک

12. دیگه نمینویسم تا روز تولدم .

13. هیس دیگه سیزده به دَر....



بعدن نوشت: بین شماره 7 و 5 تناقض وجود داره خودتان پرتغال فروش را دریابیید همه اش که من نباید زر زر کنم..

نظرات 4 + ارسال نظر
عرفان شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ق.ظ http://dastforosh.blogsky.com

بد گرفتار نارسیسیم هستی. تناقضی هم بین 5 و 7نیست. خودت هم جزء خرها هستی.

خودم یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://o52n.blogsky.com

سلام
خانم شییویید بانو چقدر توی این شماره ها ما رو گم گور میکنید همش باید دنبال کنیم ببینم اخه کجا به کجاست چی به چی هست . خوب نکنید این کار و
به شدت با این حرفتون موافقم در مورد خرید

من که میگم که تو همش من و درک میکنیی.. آورین

عرفان سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ http://dastforosh.blogsky.com

یادم رفت یه علامت نیشخندی چیزی بذارم که بفهمی شوخی کردم. اصلا هم خر نیستی فقط کمی دیوانه ای

شوخی شوخی سرتو به باد میدی ....

پسر معمولی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.pesare-mamooli.blogsky.com/

بعضی ها قرار بود ننویسن هااااااااااا

میبینی؟ آدم هم به این سست عنصری!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد