شییوییدی دم عیدی

خودم میدونستم خالی میبندم، وقتی نوشتم تا قبل از تولدم دیگه نمینویسم گه زیادی خوردم شما عفو کنید.. به سلامتی دارم قد ننه ی میرزا کوچیک خان سن و سال پیدا میکنم (میپیچونمش هر کی بهم بگه سن و سال مهم نیست و زر زرای از این قبیل).

نمیدونم چند نفر مث من هستن که دم سال جدید یه چیزیشون اضافه ، هم زمان یه چیزیشونم کمه ولی نمیفهمن چی چی به چیه! همش حسای بی خود... 

آخ آخ همین آخر سالی هم باید سرو کله ی یه رویداد فسیل پیدا شه تو زندگیت... کلن سیستم بیولوژیکی من وضعش اینه ، دو سال پیش عین همین جریان همین موقع ...دو سال قبلشم عین همین جریان همین موقع... صد سال تنهایی و خوندی ؟؟ الان سیستم من 6 سال تنهاییه زندگیم  توی یه لووپ افتاده دو ساله ای یک بار همه چیز از اول عین قبل.. خنده نداره مسخره.

همین که هی دارم اندازه یه خری سن پیدا میکنم بیشتر هراسون میشم تا کی این بازی مسخره ادامه داره...؟

دو سال پیش در خمره دل و بستم آب انگور ته موندش جا بیفته،، سر دو سال پیداش میشه رو شراب جا نیافتاده ی من فِرت و فِرت آب انگور تازه میریزه همون دو سال پیش و دو سال قبلشم نزاشت شرابم شراب شه .......وجدانن این انصافه؟؟

آی آی سرتون نیاد رو شرابه دم کهنگیتون دوباره آب انگور بریزن ... چه زجری بکشه چه پیر شه اوون خمره تا این آب انگور تازه از راه رسید رو جا بندازه، یه ول وله و یه آشوبی را میفته بیا و ببین..

جون من اگه تجربه نداری بیا از من بپرس  اووساشم جون تو، کلن اول سالهای زوج وظیفم شده !!


یه امروز صبح بعد از بووق مدت توو خونه بودمم اوووووف کچل شدم یه تیکه چسبیدم به تخت کلافه کنندست .

زنده باد مصدق با این ملی کردن نفت، شیطون برنامه ریزی کرده بوده چسبیده به عید حرکت بزنه که دسته کم اگه با نفتش به نسلای بعد نتونه حال بده با تعطیلی دم عیدیش حال داده باشه.

ای جانشون فدای نفت ملیِ پاشیده شده رو سر و سفره ی مردم....

بدرود. 

نظرات 4 + ارسال نظر
خودم سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://o52n.blogsky.com

سلام
من که از این شراب خمره چیزی نفهمیدم دروغ بگم سر در نیاوردم دیگه الکی بگم فلان بهمان ( خوب صاف پوست کنده بگید تا بهمیم ) اما رد مورد سال بله یک سال دیگه هم گذشت و یک شماره به سنمون اضافه شد .
همیشه فکر میکردم اگر ما نفت نداشتیم کشور چه شکلی بود همیشه کشور افغانستان یا تبت توی ذهنم تداعی میشه
پیشاپیش سال نو شما مبارک

سال خوبی داشته باشی پسرم
ژاپن هم نفت نداره کره جنوبی اروپا شاید مث اونا بودم.
افغانستان هم اگه نا امنی نداشت اوضاعش خیلی بهتر از ما بود!!

عرفان سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://dastforosh.blogsky.com

خب بابا جون یه کلمه صاف و پوست کنده بگو شوهر می خوام خیالتو راحت کن. هی آسمون ریسمون هی استعاره و کنایه و صنایع ادبی مختلف...
راستی سال نو مبارک

اول سال جدید پیش پیش مبارک.
دوم شوهر میخوام!

پسر معمولی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.pesare-mamooli.blogsky.com/

نه این جوری فایده نداره
دلشونو به چیت خوش کنن آخه

شوخی کردم
راستی یکی از دوستان دوران دانشگاه من اهل روستای رومشکان از توابع شهرستان کوهدشت استان لرستان اونجا دوتا امامزاده هست به اسم ( سِی بَلَفا = سید ابوالوفا ) و ( شا مَمِه = شاه محمد) اینها گویش محلی و لری این امامزاده هاست
این دو بزرگوار کارشون تخصصی ست بزرگوار اولی تخصصشون زنان و نازایی س و بزرگوار دوم دختر شوهر میده بخت گشایی میکنه گفتم که گفته باشم

خیلیم عالیی دومی برام شوهر پیدا کنه اولی به فکر نازاییم باشه! خدا حفظت کنه با این نیت خیرت!!!

خودم سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ http://o52n.blogsky.com

سلام
سال جدید به شما تبریک میگم . ان شالله همراه موفقیت سلامتی

مرسی واسه توام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد