وام کذایی و اطفارای من

داداشم قرار بود یه وام برام بگیره بعد از عید بعد الان بعد از عید تا حالا رو هم رفته 3 کلمه با هم حرف نزدیم دارم اقتدارم و نشون میدم ! الان نگران وامه هستم اینم کلن یادش رفته اینقدم هنوز تو گارد هستم که  اصلن زبونم نمیچرخه بگم اوی کاکو فلا...! مسئله غرور و این داستانا نیستا ، یه چیزی که از یکی تو ذوقم خورد مگه حالا حالا ها از ذهنم پاک میشه!شنیدی دل طرف چرک میشه ؟ یه چی تو این مایه ها...

بعضی موقعه ها واسه یه سری از آدما که هیچوقت این ذوق زدگی از بین نمیره شاید باورتون نشه حتی حاضر نیستم به صورتشون نگاه کنم اینقد حالم و بد میکنه و چندشم میشه! حالا فک نکن اینا چه بلایی سرم آوردن که من در این حد ستیز دارم باهاشونا.. نه! بی جنبه نیستم خیلیارو با رفتارای گندشون بخشیدم و هنوزم کنارم وول میخورن! ولی یک آن فقط یک کلمه از دهن یکی میتونه به طرز مسخره ای وحشیم کنه ، اگه وحشی شم که هیچ 2 روزه یادم میره ولی اگه اون حرف منو وحشی نکنه میشه جریان منو این داداش که 2 هفتست توی زبونم نمیچرخه یک جمله بهش بگم یا حتی باورتون نمیشه چند روز اول دلم نمیخواست چشمم به روش بیوفته همش سرم و میچرخوندم!

با یکی از همکارای زامبیم عینن همین جریان و دارم دیروز موقعه نهار تو دیدرس من بود یعنی میخواسم بالا بیارم !!

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ

یه کم مشروب بزن ردیف می شی. شما خوب بلدی

دعوا که نداریم!؟

عرفان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ http://dastforosh.blogsky.com

نه چه دعوایی؟!

خوب در امانی حالشو ببر

خودم چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://o52n.blogsky.com

سلام
زیاد سخت میگرید . البته گه گاه برای همه این اتفاق میفته .
فقط خواستی بالا بیارید اونطرفی باشه حال ما اره دیگه

آرررههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد