مری کریسمس شییوییدی

امروز که کریسمس است بنده عکس زیر را از یکی از ایمیل هایم کش رفتم و نام خودم و لوگوی شرکت را به آن اضافه کردم و برای تبریک این روز مبارک به همکاران برون مرزیم که در این ایام تعطیلیشان خوش ، در حال می گساری و یار نوازی هستند فرستادم و فکر کنم خیلی از این حرکت تخمی من کیف کنند، نه اینکه هیچ بنی بشر دیگری در این کره ی خاکی همچین خلاقیتی را ندارد از این نظر میگویم!!

باشد تا شما هم به کمال ایده آل بودن من پی ببرید.



بعدن.نوشت 1:دخدر ایده آل


بعدن. نوشت 2: نه خدا وکیلی حال کردید چگونه ذکاوت مندانه بر اسم مبارکم و لوگوی شرکتِ معلوم الحال خط پیتیلی کشیده ام که مبادا شناخیده شوم!؟


*خیلی بعدن.نوشت 3: شخص مخاطب این گونه پاسخم را داد...

Dear Ms. ******,

 

Thank you for your kind greeting J

Hope you have great time, too.

آخر کلمه گیریتینگ هم یک اسمایلی میبود که اینجا پیست نشد.


....دیدید گفتم خرکیف میشه!؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سرای اندیشه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ http://saraeandehe.blogfa.com/

سلام
دقیقا

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://bouyeseb.blogsky.com

lمن عقده ای ندارم ولی عقیدام اینست که خلایق هر چه لایق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد